جدیدترین تکنولوژی
نوشته شده توسط : زهرا

جدیدترین تکنولوژی روز دنیا را می توانید در وب سایت تکنولوژی دنبال کنید ما امروز و همیشه برای شما از جدیدترین اخبار روز دنیا را که از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا می باشد برای شما معرفی می کنیم .اگر از طرفداران پرو پا قرص اخبار تکنولوژی هستید و می خواهید بروز باشید حتما وب سایت ما را دنبال کنید و از جدیدترین خبرهای روز دنیا با ما با خبر شوید و همگام باشید با دنیای تکنولوژی در آینده نزدیک پست های جدید برای شما قرار داده می شود.

 برای شروع بد نیست بدانید تایوانی ها در اسمارت فون جدید خود بدنه ی پلاستیکی را به جای بدنه های محبوب فلزی سایر تولیدات شان به کار بسته اند. البته از سوی دیگر J Butterfly جز معدود موبایل های HTC به حساب می آید که در مقابل گرد و غبار مقاوم بوده و ضمناً ضد آب نیز هست.

تلفن هوشمند فوق الذکر از One M9، چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ و سه گیگابایت حافظه ی رم را به ارث برده و همچنین همانند One M9+ به نمایشگری ۵.۲ اینچی با رزولوشن QHD و تراکم پیکسلی ۵۶۵ppi مجهز گشته است.

در این محصول دوربین اصلی از نوع دوگانه و با کیفیت ۲۰ مگاپیکسل گنجانده شده در حالیکه دوربین جلویی نیز مشابه Desire Eye محسوب می گردد و کیفیتی ۱۳ مگاپیکسلی را فراهم می کند.

از سایر مشخصه های J Butterfly می توان به ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی (قابل افزایش از طریق درگاه microSD)، باتری ۲۷۰۰ میلی آمپر ساعتی، اندروید ۵.۰ آب نبات چوبی، رابط کاربری Sense 7 و پشتیبانی از تکنولوژی ارتباطی LTE اشاره کرد.

هنوز صحبتی در مورد عرضه ی اسمارت فون مورد بحث در سایر بازارهای جهانی به غیر از ژاپن به میان نیامده و باید منتظر ماند و دید این اتفاق هرگز رخ می دهد یا خیر.

نظر شما در این رابطه چیست و آیا فکر نمی کنید HTC لازم است چنین موبایل هایی را در دیگر نقاط جهان نیز ارائه نماید؟






:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 25 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: